چهار پادکست برای ارتقای زبان آلمانی 

چهار پادکست برای ارتقای زبان آلمانی 

چهار پادکست برای ارتقای زبان آلمانی 

چهار پادکست برای ارتقای زبان آلمانی 


یکی از روش های ارتقا و بهبود زبان، گوش کردن به پادکست با موضوعات مختلف است. در این ویدئو ما شما ر با 5  تا از بهترین پادکست ها در سطوح مختلف آشنا می کنیم.


1.Easy German
 

  1. اگر سطح  A1 هستید، یکی از بهترین گزینه ها برای شما پادکست  Easy German هست. در این پادکست، شما با موضوعاتی  در سطح مبتدی از آلمان و جهان آشنا می شوید و لغات و اصطلاحات مربوطه یاد می گیرید.

Bei Easy German lernst du natürlich mit Muttersprachlern und Themen aus Deutschland und der ganzen Welt. Der Podcast beschäftigt sich auch mit einzelnen Wörtern und Ausdrücken und geht auf Fragen ein

 

2.Deutsch lernen durch hören: 

پادکست دوم Deutsch lernen durch hören می باشد. مزیت این پادکست این است که شما از طریق دیالوگ، لغات جدید، ساختار جمله و تلفظ صحیح را می آموزید. این پادکست  مناسب سطح A1 , A2  می باشد.

Dieser Podcast nutzt das Format ideal aus: Durch passives und einfaches Zuhören lernst du hier die deutsche Sprache mit Dialogen und Audio-Inhalten. So eignest du dir an,  wie Wörter klingen, Sätze aufgebaut sind und wie die Aussprache funktioniert

 

3.Erklär mir die Welt

پادکست سوم Erklär mir die Welt به صورت هفتگی منتشر می شود و به شما کمک می کند تا جهان را کمی بهتر درک کنید. در هر قسمت درباره موضوعات مختلفی از سیاست، زندگی، جامعه، تغییرات آب و هوا، تاریخ و مذهب صحبت می‌کند. این پادکست  مناسب سطح B1 , A2  می باشد.

Dieser preisgekrönte Podcast erscheint wöchentlich und lässt dich die Welt ein bisschen besser verstehen. Der Österreicher Andreas Sator widmet sich in den Folgen variabler Länge den unterschiedlichsten Themen aus Politik, Leben, Gesellschaft, Klimawandel, Geschichte oder Religionen und lässt sich vom eigenen Wissensdurst und seiner Lust am Entdecken leiten.

4. Deutsch mit Schmidt:  B2, C1 Wortschatz lernen

 و اما پادکست آخر Deutsch mit Schmidt   هست که مناسب سطح های B2 , C1, C2   می باشد. پادکست در مورد ساختار و کاربرد واژگان آلمانی است. در هر قسمت دو تا لغت با مثال های متفاوت توضیح داده می شوند.

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

چهار پادکست برای ارتقای زبان آلمانی  چهار پادکست برای ارتقای زبان آلمانی 
میانگین امتیاز 5 /5 از 1 کاربر

نویسنده

بنفشه علی بابایی

بنفشه علی بابایی

کارشناس مهاجرت آلمان و مدرس زبان آلمانی هلدینگ مشاوره ای مهاجرتی راز

فرم درخواست مشاوره

نظرات (0)

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

مشاوره رایگان